GYIK

SZEMÉLYESEN ÁTVEHETNÉM A CSOMAGOT KIKERÜLVE EZZEL A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGET?

Igen, a raktárunkban, de a helyszínen nincs lehetőség a fizetésre , ezért jelenleg csak banki átutalással tudsz fizetni. Ha összeg megérkezett a bankszámlánkra, akkor értersítünk, hogy átvehető a csomag.

A raktár elérhetősége: 1119. Budapest, Hadak útja 11. (6. raktár), – CSAK CSOMAGÁTADÁS

Tel: +36 30 362 39 43, +36 1 788 70 38,

A raktár nyitvatartása: Hétfőtől – Péntekig 8:30-16:00 óráig

 

ÁT TUDOM-E VENNI A TERMÉKET KÉSŐBB, MINT A NYITVATARTÁSI IDŐ?

Nem, a raktárunkban csak a nyitvatartási időben tudod átvenni a megrendelt és kifizetett terméket.

 

TUDOK-E A RAKTÁRBAN –

  • FIZETNI? Nem, sajnos nem, csak a kifizetett csomag átvételére van lehetőség
  • TERMÉKET CSERÉLNI? A termék cseréjére nincs lehetőség, de a raktárunkban élhetsz az elállási jogoddal és visszaadhatod a terméket az „elállási nyilatkozat” kitöltésével
  • VÁSÁROLNI? Nem, sajnos nem tudsz, csak a korábban megrendelt és visszaigazolt és kifizetett terméket tudod csak átvenni

 

MOST VAN A TERMÉKBŐL KÉSZLETEN?

A termékek 99,9%-ban rendelkezésre állnak külső raktárban. A termékek készlet mozgása automatikusan frissül a weboldalunkon, de előfordulhat, hogy mire a rendelés beérkezik, a termék elfogy a polcról, illetve az egyazon kódon szereplő termékeknél az összese mennyiség van feltüntetve, így az fordulhat elő, hogy azt látod az oldalon, hogy pl. 3 db van egy két színben gyártott termékből (kék és rózsaszín) és rendelsz 3 db kéket, de a raktárban 2 db kék és 1 db rózsaszín van. A külső raktárban kerülnek összekészítésre a megrendelések a csomagküldésre.

 

MIKOR ÉRKEZIK A CSOMAGOM?

Ha megrendelt termék rendelkezésre áll a futárcég hétköznap munkaidőben fog jelentkezni kb. 8-17.00h -ig.

Amennyiben hétköznap adta le a rendelését 14 óráig, a csomag 1-2 munkanapon belül kell megérkezzen. Ha pl. hétfőn leadsz egy rendelést 14 óráig, akkor kedden agy legkésőbb szerdán kapod meg, ha pénteken 14 óráig adod le, akkora rá következő hétfőn vagy kedden kapod meg és ha péntek 14 óra után adod le a rendelést, akkor pedig a rá következő kedden vagy szerdán kapod meg. A futárnál lévő csomagok kiszállításáról a logisztikai cég (GLS Hungary Kft.) gondoskodik, ezért nem tudjuk megmondani, hogy hány órakor fog odaérni a csomag, de a csomagszámra való hivatkozással a GLS ügyfélszolgálati telefonszámán (+36 1 802 0265, +36 20 890 0660) felvilágosítást adnak!

 

 HOGYAN KELL FIZETNEM?

3 féle módon fizethetsz, de minden esethez szükséges, hogy a kollégánk visszajelezze, hogy a termék rendelkezésre áll:

 

–bankkártyával: ez funkció fejlesztés alatt van, ezért nem elérhető

–banki átutalással: a megrendelőn szereplő bruttó összeget befizeti az OTP Banknál vezetett 11742111-20058122 számú számlánkra, a megrendelés számát feltüntetve a közlemény rovatban. Amint az vételár beérkezéséről jelzést kapunk a banktól, a megrendelést 1-2 munkanapon belül megkapod.

– utánvéttel: a csomagot a futárnak kell kifizetni átvételkor a megadott címen, készpénzben vagy ahol van rá technikai lehetőség bankkártyával

 

NEM ÚGY NÉZ KI A TERMÉK MINT AHOGYAN A KÉPEN SZEREPEL. MIT CSINÁLJAK?

A weboldalon megjelenített termékek és szolgáltatások képei eltérhetnek a valóságostól, mert a legtöbb esetben a gyártótól kapott műtermi képet használjuk, ahol szőrszálanként befésülik és bevilágítják a terméket, másfelől ha festett a szőrme, akkor az is előfordulhat, hogy pl. egy szivárványos mintánál nem ugyanott vannak és nem ugyanolyanok a foltok mint a képen. Ebben az esetben élhetsz az elállási jogoddal és visszaadhatod, vagy visszaküldheted a terméket az „elállási nyilatkozat” kitöltésével. A termék beérkezését követően visszafizetjük a termék árát.

Translate »