Oldal kiválasztása
  • Főoldal
  • Minden termék
  • Szállítás
  • Kereskedőknek

GYIK

SZEMÉLYESEN ÁTVEHETNÉM A CSOMAGOT KIKERÜLVE EZZEL A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGET?

Nem, sajnos jelenleg nincs lehetőség személyes átvételre, de dolgozunk a megoldáson.

MOST VAN A TERMÉKBŐL KÉSZLETEN?

A termékek 99,9%-ban rendelkezésre állnak külső raktárban. A termékek készlet mozgása automatikusan frissül a weboldalunkon, de előfordulhat, hogy mire a rendelés beérkezik, a termék elfogy a polcról, illetve az egyazon kódon szereplő termékeknél az összese mennyiség van feltüntetve, így az fordulhat elő, hogy azt látod az oldalon, hogy pl. 3 db van egy két színben gyártott termékből (kék és rózsaszín) és rendelsz 3 db kéket, de a raktárban 2 db kék és 1 db rózsaszín van. A külső raktárban kerülnek összekészítésre a megrendelések a csomagküldésre.

MIKOR ÉRKEZIK A CSOMAGOM?

Ha megrendelt termék rendelkezésre áll a futárcég hétköznap munkaidőben fog jelentkezni kb. 8-17.00h -ig.
Amennyiben hétköznap adta le a rendelését 14 óráig, a csomag 1-2 munkanapon belül kell megérkezzen. Ha pl. hétfőn leadsz egy rendelést 14 óráig, akkor kedden agy legkésőbb szerdán kapod meg, ha pénteken 14 óráig adod le, akkora rá következő hétfőn vagy kedden kapod meg és ha péntek 14 óra után adod le a rendelést, akkor pedig a rá következő kedden vagy szerdán kapod meg. A futárnál lévő csomagok kiszállításáról a logisztikai cég (GLS Hungary Kft.) gondoskodik, ezért nem tudjuk megmondani, hogy hány órakor fog odaérni a csomag, de a csomagszámra való hivatkozással a GLS ügyfélszolgálati telefonszámán (+36 1 802 0265, +36 20 890 0660) felvilágosítást adnak!

HOGYAN KELL FIZETNEM?

3 féle módon fizethetsz, de minden esethez szükséges, hogy a kollégánk visszajelezze, hogy a termék rendelkezésre áll:

–bankkártyával: ez funkció fejlesztés alatt van, ezért nem elérhető
–banki átutalással: a megrendelőn szereplő bruttó összeget befizeti az OTP Banknál vezetett 11742111-20058122 számú számlánkra, a megrendelés számát feltüntetve a közlemény rovatban. Amint az vételár beérkezéséről jelzést kapunk a banktól, a megrendelést 1-2 munkanapon belül megkapod.
– utánvéttel: a csomagot a futárnak kell kifizetni átvételkor a megadott címen, készpénzben vagy ahol van rá technikai lehetőség bankkártyával

NEM ÚGY NÉZ KI A TERMÉK MINT AHOGYAN A KÉPEN SZEREPEL. MIT CSINÁLJAK?

A weboldalon megjelenített termékek és szolgáltatások képei eltérhetnek a valóságostól, mert a legtöbb esetben a gyártótól kapott műtermi képet használjuk, ahol szőrszálanként befésülik és bevilágítják a terméket, másfelől ha festett a szőrme, akkor az is előfordulhat, hogy pl. egy szivárványos mintánál nem ugyanott vannak és nem ugyanolyanok a foltok mint a képen. Ebben az esetben élhetsz az elállási jogoddal és visszaadhatod, vagy visszaküldheted a terméket az „elállási nyilatkozat” kitöltésével. A termék beérkezését követően visszafizetjük a termék árát.

Most van a termékből készleten?

A termékek 99%-ban rendelkezésre állnak külső raktárban. A termékek készlet mozgását manuálisan frissítjük a weboldalunkon, így előfordul, hogy mire a rendelés beérkezik, a termék elfogy a polcról. A külső raktárban kerülnek összekészítésre a megrendelések a csomagküldésre és onnan szállítjuk a személyes átvételre is (átvevő pont címe: Irodaszerpláza – Papírbolt ’06 Kft. 1144 Budapest, Rákosfalva park 3., fizetés csak készpénzben)

Privacy Preference Center

Megosztom
X
0
    0
    Kosár
    A kosár üresVissza a termékekhez