TISZTELETTEL KÖSZÖNTJÜK KEDVES LÁTOGATÓINKAT A WEBOLDALUNKON!
A Minden Ami Plüss – MAP weboldalt azért hoztuk létre, hogy minden plüssjátékot kedvelő fiatal és öreg számára elérhetővé váljon Magyarország legnagyobb plüssállat, plüssjáték kínálata!
Szoros együttműködésben dolgozunk hazánk piacvezető plüssjáték gyártójával és forgalmazójával, ezért Nálunk szinte minden fajra és fajta állatra rátalálhat. Felsorolni is nehéz, a több ezer különleges terméket, de csak érdekesség képen néhány: vidra, hód, vombat, rája, egér, patkány, bölény, gnú, denevér, őz, mókus, süni, kígyó, gyík, leguán, lajhár, élethű énekes madarak, hangot adó békák, borz, róka, papagáj, kakadu, gólya, csimpánz, fekete párduc, tigris, oroszlán elefánt, zsiráf, nyuszi, víziló, ló, katica, méhecske, orangután, unikornis, malac, boci, szamár, bárány, farkas, fóka, delfin, cápa, medúza, leopárd, panda, jegesmedve, stb. És természetesen temérdek maci, kutya és cica, a 8 cm-től egészen a 150 cm-es figurákig, melyek többsége élethű. Ezen kívül plüss kulcstartók, táskák, Valentin napi, húsvéti és karácsonyi szezonális termékek.
Reméljük mindenki, aki az oldalunkra látokat, megtalálja a számára legvonzóbb plüssjátékot, melyhez garantáljuk a kifogástalan minőséget és a legkedvezőbb árat!
Jó vásárlást és kellemes időtöltést kívánunk!
MindenAmiPluss.hu csapata
MAP – Minden Ami Plüss
Comments (24)
Üdvözlöm a rendelésemet szeretném lemondani mert ajándékba szántam a kisfiamnak születésnapra de sajnos meggondolta magát az ajándékkal kapcsolatban neharagudjanak és elnézést kérek!!
Tisztelt József,
Rendszerünkben a megrendelését visszamondott státuszra módosítottuk.
Reméljük legközelebb viszontláthatjuk áruházunkban.
Üdvözlettel:
Mindenamipluss Csapata
T. Ügyintéző!
A MAP-263487 rendelést szeretném lemondani, mert már nem fog ideérni mire szükségem lenne rá.
Üdv: K. Anikó
Kedves Anikó,
Köszönjük visszajalzését, a rendelését töröltük.
Reméljük legközelebb viszontláthatjuk áruházunkban.
Üdvözlettel:
Mindenamipluss Csapata
szeretném vissza mondani a rendelést. MAP-300343. köszönöm és elnézést.
Kedves Csapat!
Néhány órája rendeltem egy plüss cápát és sajnos elírtam az email címem.
Jó email cím: mercedesz.szirmay@gmail.com
Elnézést kérek, remélem, nem lesz gond a rendeléssemmel.
Kedves Mercédesz,
Köszönjük az információt, a rendszerünkben módosítottuk.
A csomag a mai napon feladásra került a 3140664295 csomagszámon.
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Reméljük legközelebb is viszontláthatjuk áruházunkban.
Üdvözlettel:
Mindenamipluss Csapata
Üdvözlöm ECO plüss mókus 17cm termék iránt érdeklődnek a 11.kerületi raktárba hány órától hányig lehet személyesen átvenni terméket ha rendelek?
Oda érek raktárhoz mi alapján találom meg az önök raktárát azon belül?
Kedves Kunfalvi Zoltán,
Az oldalunkon tudja megrendelni a terméket, amit személyesen is át tud venni. Mivel a XI. ker. Hadak útja 11. alatti raktárunk csak átvételi pont, ezért itt nem tud fizetni.
Kérjük válassza a fizetési módok közül a Bankkártyás, vagy a Banki átutalásos mód egyikét.
A kifizetett és átvételre előkészített terméket egy e-mail üzenet után tudja átvenni, H-P 8:00-16:00-ig
A portaszolgálat eligazítja, de viszonylag könnyen megtalálható a 6.számú raktár.
Felhívjuk figyelmét, hogy 2021. december 23-tól 2022.01.05-ig zárva tart az átvételi pont.
Köszönjük érdeklődését,
Üdvözlettel:
Midenamipluss Csapata
Jó napot Edina vagyok rendeltem egy plüss hello kittyt rendelésszám Map-265382 január 3-án rendeltem és még azóta sem jött meg ez iránt szeretnék érdeklődni?
Kedves Edina!
A megrendelését 2022.01.06-án elküldtük a kiválasztott csomagpontra (Comédia 96 Kft- Számítástechnikai szaküzlet – 3200 Gyöngyös, Alkotmány út 11.), amit nem vett át, így tegnap (20220.01.20) visszaérkezett hozzánk. A csomagszáma 03142331783 volt, amit itt tud leellenőrizni (https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes).
A weboldalunk és a GLS is kellett hogy értesítést küldjön a csomagról. Lehetséges, hogy nem kapta meg ezeket? Esetleg spam-be vagy levélszemétbe tette a levelezőrendszer?
Sajnáljuk a kellemetlenséget! Ha igényt tart még a figurára, akkor kérem jelezze és elküldjük újra.
Üdvözlettel:
Midenamiplüss Csapata
Tisztelt Cím!
288981 rendelásszámú rendelésemhez, amennyiben van rá lehetőség szeretném plusszban hozzátenni a ECO PLÜSS, PLÜSS ERDEI ÁLLATOK ECO plüss süni 17cm megnevezésű terméket.
Köszönettel:
Horváthné Laki Andrea
Üdv,
mikor lesz újra elérhető ez a plüss, rózsaszínben?
https://mindenamipluss.hu/uzlet/bebi-plussok/pluss-baby-maci-parnaval-ketfele-30cm/
Kedves Alexandra!
Ezt a kék és rózsaszín pettyes termékcsaládot a gyártó partnerünk kivezette a választékából 2021-es év után, ezért nem lesz többet sajnos.
Üdvözlettel:
Midenamiplüss Csapata
Üdvözlöm! Az ÁFSz-szel ellentétben a bejelentkezés mellett nincs regisztráció opció. Miért nem tudok regisztrálni a webshopjukba? Várom szíves válaszát.
A regisztrációval kapcsolatos kérdésem okafogyottá vált, mert kiderült, hogy csak vásárláskor lehet regisztrálni. Attól viszont megütött a guta, hogy a nagy intézkedéseim közepette a vásárlásom során elfelejtettem érvényesíteni a MAP10 kupont. Mivel az utánvétért önök is 400 Ft-ot számolnak fel, természetesen előre kifizettem a vásárolt plüssjátékok árát. Lehet-e korrigálni a vételárat a kedvezménnyel?
Tisztelt MAP! Leesett állal és nagy örömmel konstatáltam,hogy az előző bejegyzésem alapján utólag is megadták a kedvezményt és a különbséget már vissza is utalták. Több száz internetes vásárláson vagyok túl, de ilyen mértékű korrektséggel, vásárlóbarát hozzáállással még nem találkoztam. Hálásan köszönöm önöknek. Tisztelettel: Pesti István
Kedves István!
Köszönjük szépen az elismerő szavakat.
Szép napot!
Üdvözlettel:
Midenamiplüss Csapata
Tisztelt Cím!
Szeretném lemondani a #MAP-304911 sz. rendelésemet, mivel bizonyos okok miatt újból rendeltem a #MAP-304914 sz-on, és ezen a rendelésen, ki is fizettem sikeresen:
Sikeresen fizettél 3 471 Ft-ot bankkártyával!
A tranzakció részletei:
Elfogadóhely neve: Minden Ami Plüss
Kérném szíves visszajelzésüket, hogy Önök is így látják-e rendszerükben?…illetve, hogy mikorra várható a kiszállítás?
Köszönöm!
Üdvözlettel
Raj Ágnes
Kedves Ágnes!
Köszönjük a tájékoztatást.
A 304911-es rendelést rontottuk, a 304914-es rendelést a mai napon átadtuk a GLS-nek.
Szép napot!
Üdvözlettel:
Midenamiplüss Csapata
A #MAP-308636 rendelést mégsem szeretném visszamondani elnézésüket kérem a kellemetlenségért. Nagyon várom a rendelésem.
Kedves Somogyi Zoltán!
A rendelését elküldtük GLS-el.
Üdvözlettel:
MAP csapata
Szeretnék érdeklődni, hogy amennyiben 2024.05.15-én adok le rendelést, várhatóan mikorra érkezne meg a csomag? köszönöm
Kedves Kiss Judit,
Amennyiben hétköznap adja le a rendelését 14 óráig, a csomag 1-2 munkanapon belül kell megérkezzen. Ha pl. hétfőn lead egy rendelést 14 óráig, akkor kedden vagy legkésőbb szerdán kapja meg, ha pénteken 14 óráig adja le, akkora rá következő hétfőn vagy kedden kapja meg és ha péntek 14 óra után adja le a rendelést, akkor pedig a rá következő kedden vagy szerdán kapja meg. A futárnál lévő csomagok kiszállításáról a logisztikai cég (GLS Hungary Kft.) gondoskodik, ezért nem tudjuk megmondani, hogy hány órakor fog odaérni a csomag, de a csomagszámra való hivatkozással a GLS ügyfélszolgálati telefonszámán (+36 1 802 0265, +36 20 890 0660) felvilágosítást adnak!
Üdvözlettel:
MAP csapata